úterý 24. července 2007

Skříňka na FMA Cellpro 4s

Před nějakou dobou jsem si pořídil inteligentní nabíječ LiPol a LiFe akumulátorů od fy FMA Cellpro 4s viz Nabíječky. Funguje jak má, ale na diskuzi mojehobby.cz se několik lidí přiznalo, že neopatrnou manipulací nabíječku zkratovali. No, podíváme-li se na konstrukci, tak se není moc co divit - viz obrázek.

Jako reakci na tyto zkraty uvedl Palo LISHAK jeho řešení, které se mi líbilo. Měl jsem doma starou, už několikkrát použitou různě proděrovanou krabičku potřebných rozměrů a tak jsem nabíječku do ní zastavěl také já. Níže je pár fotek.

K nim pár poznámek:
  • Pokud bych to dělal znovu, jako že nebudu, tak bych díru pro panel vyřezal v krabičce podle rozměrů sloupků a panel bych nechal nad víkem krabičky. Panel by tak bylo možné jednodušeji přilepit ke krabičce oboustrannou lepící páskou a nemusel by se zevnitř lepit opěrný lem, který je trošku vidět na poslední fotce. Je to zbytečně pracné.
  • Na dně krabičky jsou přilepené 2 hranolky z EPP, které zabraňují, aby se nabíječka nehýbala.
  • Adaptér s konektory je k panelu přilepen oboustrannou lepící páskou a nikde tak nezaclání, ani se neztratí.
  • Aby bylo dostupné tlačítko Mode, tak je prodloužené nádstavcem vyrobeným ze starého štětce. Byl odřezán potřebný kousek, zespodu byla vyvrtaná díra pro nasazení na originální tlačítko a pohyb je vymezen naraženou podložkou. Jakákoliv pružina není třeba.

Žádné komentáře: