úterý 19. ledna 2016

Kompresor pro stříkání modelů II

Když jsem si v roce 2007 poskládal Kompresor pro stříkání modelů, tak jsem to udělal s tím záměrem, že tlak budu "regulovat" odvzdušňovacím ventilem používaným u radiátorů. To moc nefungovalo a tak jsem časem tlakovou láhev doplnil na výstupu vzduchu o regulátor tlaku s filtrem. Vím, že je namontovaný obráceně a časem to snad změním, ale tak to vyšlo, s funkčností není problém a tlak jsem mohl regulovat.

Místo olejového filtru jsem původně spoléhal na to, že bude stačit výška tlakové láhve a olej se tak vysoko nedostane. I když k tomu přibyl filtr, který je součástí regulátoru tlaku, tak použitý ledničkový kompresor na to měl jiný názor a i když olej přímo ve vzduchu vidět nebyl, tak ho tam nos cítil. Proto jsem doplnil ještě jeden odlučovač oleje před tlakovou láhví.

S těmito doplňky se už dá skutečně stříkat a ne jen stále zkoušet, jak to dopadne. Jen to množství vzduchu stačí bohužel jen na malou airbrush pistoli. Na tu větší Schneider Mini-Vario to je málo.

Takto to vypadá dnes (omluva za fotky z mobilu):




Na poslední fotce včetně krabice od bot pro dvě pistole Schneider Mini-Vario  (trysky 0,7 a 0,5) a Airbrush Triplex Blueset (trysky 0,35 a 0,25).  Nad tím je krabička s akrylovými barvami a tak to celé stojí v koutě a čeká až na to zase přijde někdy řada. :-)

Žádné komentáře: